Iedereen heeft die ene leraar die je nooit vergeet, de leraar die het verschil maakte. Bij VanDijk geloven we in de kracht van zulke leraren, en wij ondersteunen hen (en de scholen) met onze dienstverlening, zodat zij het verschil kunnen maken. Goed onderwijs begint met een sterk fundament, en daar zetten wij ons, elke dag, met alle medewerkers voor in.
VanDijk gelooft in de kracht van verbinding om klantprocessen te optimaliseren en waarde te creëren voor onze leerlingen. Daarom zoeken we een gedreven collega die een sleutelrol zal spelen in het coördineren en optimaliseren van onze klantprocessen.
Bij VanDijk werk je in een inspirerende omgeving waar jouw ontwikkeling centraal staat. Hier krijg je de ruimte om te groeien, impact te maken en (indirect) bij te dragen aan beter onderwijs in Nederland en België. Met ons moderne, flexibele personeelsbeleid ondersteunen we jou om het beste uit jezelf te halen.
Daarnaast bieden we jou ook:
Om bij ons succesvol te zijn als Processpecialist klantprocessen, beschik je over de volgende zaken;
Mensen omschrijven jou vaak als:
Als Processpecialist ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van alle integrale klantprocessen binnen VanDijk. Hiermee lever je een belangrijke bijdrage aan ons ‘customer succes’ en onze klantreis. Je fungeert als verbindingsschakel tussen de interne afdelingen, de organisatie VanDijk en de externe dienstverlener die het klantcontact uitvoert. Daarnaast zet jij je in om de klanttevredenheid structureel te verbeteren door advies te geven en verbeteringen te implementeren binnen verschillende afdelingen. Complexe klantvraagstukken analyseer je grondig en los je duurzaam op.
Kernverantwoordelijkheden
1. Procescoördinatie
2. Schakelrol
3. Klanttevredenheid
4. Oplossen van klantvraagstukken (operationeel én tactisch)
We zijn de grootste onafhankelijke educatieve dienstverlener in Nederland die scholen en docenten in het voortgezet onderwijs adviseert over het leerproces, leermiddelenkeuzes en de inrichting van de leeromgeving. Ook faciliteren we hen met diensten, workshops en (digitale) leermiddelen. Daarnaast bieden we scholen en docenten met ons uitgebreide en gevarieerde aanbod aan leermiddelen meer keuzevrijheid en flexibiliteit bij het inzetten van leermiddelen. En assisteren we bij het coördineren van de processen in de keten. Met ruim 80 jaar ervaring en 140 betrokken vaste medewerkers in Kampen en Lokeren (België) doen we dit via de labels VanDijk en Studieshop.
Geïnteresseerd?
Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar om onze klanttevredenheid bij scholen en leerlingen te verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Stuur dan jouw reactie (met daarin in ieder geval jouw CV met motivatie) naar gavebaan@thelearningnetwork.nl.
Samen beter onderwijs mogelijk maken!
Contact
Informatie
FAQ